mijn adres - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Karien Jaarsveld - WaarBenJij.nu mijn adres - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Karien Jaarsveld - WaarBenJij.nu

mijn adres

Door: Karien

Blijf op de hoogte en volg Karien

07 Augustus 2010 | Zuid-Afrika, Stellenbosch

Lieve allemaal,
Dit keer geen spannende avonturen, maar alleen maar een berichtje met mijn adres. Want natuurlijk vind ik het (niet zo) stiekem heel leuk om post te krijgen :)

Karien van Jaarsveld
Block 12, room 110
PO Box 3488
MATIELAND
SOUTH AFRICA
7602

En om toch nog wat leuks te lezen te hebben, even wat leuke hoogtepunten van afgelopen week:
- gister ben ik met Maria naar Jonkershoek gefietst, een prachtig Nature Reserve wat momenteel echt heel mooi groen is. Wel een eind fietsen. Eerst een uur naar de gate, met veel heuvels, en daarna nog een uur over een mega hobbelige dirtroad met grote stenen wat t soms onmogelijk maakt om te fietsen, zelfs met onze mountainbikes. Daarna wilden we gaan wandelen naar de twee watervallen, maar we konden het pad niet vinden. Dus eerst langs de rivier geklauterd en toen zagen we verder naar boven mensen wandelen. Dus via de bush hebben we ook eindelijk t pad gevonden en alleen naar de eerste waterval geweest. Maar was echt wel een prachtige wandeling. En gelukkig was de terugweg met de fiets ook veel makkelijker :)
- Ik heb me na lang wikken en wegen toch opgegeven voor de Gym hier, dus ik kan nu lekker gaan sporten. En zeker nu ik met Emma ook geslaagd ben voor goede sportschoenen (Nikes zelfs, in de aanbieding). Vanmorgen zijn we voor het eerst lekker gaan zwemmen, 50 baantjes in een bijna leeg zwembad: heerlijk.
- Verder afgelopen week leuke avonden gehad, met veel feestjes, want die zijn hier meer dan genoeg. En donderdag half-price pancakes gegeten bij de Binnenhof, en de eigenaar is idd Nederlands :)

Vandaag toch ook maar weer begonnen met studeren en artikelen zoeken voor de twee assignments die begin september ingeleverd moeten worden...

Heel veel groetjes,
xxx Karien

  • 07 Augustus 2010 - 17:01

    Annnne:

    leuk, ;)

    xxx:)

  • 07 Augustus 2010 - 17:38

    Maaike:

    Nou, post is bij deze verzekerd! ;) Ik ben jaloers op dat lege zwembad.. Leuk al je verhalen. Binnenkort komt er ook wel eens een van hier! Liefs

  • 08 Augustus 2010 - 14:27

    Inge:

    hoezo subtiele hint...
    wij hebben gisteren ook pannenkoeken gegeten. Met de zomerfeesten ben ik gaan zwemmen in de Goffert maar dat was stampvol en nu is het herfst weer en werk ik weer veel te veel, dus gebeurd er in ons leven niet zo veel...
    denk je wel aan het studeren naast al die leuke dingen....!

  • 15 Augustus 2010 - 10:13

    Theo Van Jaarsveld:

    Hoi Pien,
    Net weer een nieuwe weblog geplaatst, dus lees maar.
    Theo zegt meteen: lekker, zo'n dirtroad! Ook met rood zand?
    En " pancakes" die eten we zowat iedere morgen hier als ontbijt, ze denken blijbaar dat we Amerikanen zijn. Kun jij bruin brood eten in Stellenbosch? En is er kaas verkrijgbaar?
    Meneer de Wit is daar ver weg. Groeten vanuit Bali, Theo en Nelly.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karien

Actief sinds 17 Juli 2008
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 31789

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2014 - 25 November 2014

Vietnam van noord naar zuid

18 December 2013 - 05 Januari 2014

Kerstvakantie in Zuid Afrika

04 Juli 2013 - 02 Augustus 2013

China en IJsland

30 Juni 2012 - 05 Augustus 2012

Back to Africa

31 Juli 2011 - 30 Augustus 2011

vakantie in Indonesie

11 Juli 2010 - 15 Januari 2011

studeren in Stellenbosch

22 December 2008 - 03 Januari 2009

kerstvakantie in Tunesie

20 Juli 2008 - 16 Augustus 2008

vakantie Bolivia en Peru

Landen bezocht: