nog een weekje - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Karien Jaarsveld - WaarBenJij.nu nog een weekje - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Karien Jaarsveld - WaarBenJij.nu

nog een weekje

Door: Karien

Blijf op de hoogte en volg Karien

04 Juli 2010 | Nederland, Nijmegen

Na ruim een half jaar voorbereiden, is het nu nog maar 7 nachtjes slapen voordat om dit tijdstip in het vliegtuig zit van Dusseldorf naar Munchen. Vanaf daar vlieg ik (terwijl de finale van het WK plaatsvindt) naar Johannesburg en maandag vlieg ik dan door naar Kaapstad. Als het goed is wordt ik daar dan opgehaald om mijn eindbestemming te bereiken: de universiteit van Stellenbosch.
Maar voor het zover is, moet er nog een heleboel gebeuren. Eerst nog even mijn collegejaar afronden met twee verslagen en daarna vooral druk bezig gaan met mijn koffer inpakken en mijn kamer leegruimen. Gelukkig krijg ik daar wat hulp bij :)
Gisteravond heb ik al van aardig wat mensen afscheid genomen op mijn afscheidsfeestje, met een lekker verkoelende stortbui. Ik vond het erg gezellig en was echt blij dat er zo veel mensen waren gekomen. Enkele mensen zal ik deze week ook nog wel zien, maar van enkele anderen heb ik dus al afscheid genomen (voor voorlopig).
En vandaag heb ik nog voor een laatste keer (voorlopig) opgetreden met Indiaas dansen op Wereld Kinderdag. Toch nog leuk om te doen.

Waarschijnlijk zal mijn volgende bericht pas zijn als ik echt aan de andere kant van de wereld zit, met hopelijk het bericht dat ik veilig ben aangekomen. Ik hoop dat jullie genieten van mijn verhalen, ik zal mijn best doen om regelmatig wat van me te laten horen.

Voor de mensen die ik niet meer zie, tot volgend jaar! En voor de anderen, tot snel nog en daarna alsnog tot volgend jaar...

xxx Karien

  • 04 Juli 2010 - 19:37

    Shar:

    Yes Pien ik kreeg een mailtje van je aller eerste berichtje ;) Is het toch nog gelukt! Nu kan ik je perfect bijhouden!

  • 04 Juli 2010 - 19:42

    Nelly En Theo:

    Hoi lieve dochter van ons,
    Ook wij hebben genoten van al je vrienden en vriendinnen in onze tuin en je krijgt alvast een stevige knuffel van Ine en Har via de mail.
    Sterkte met de laatste loodjes en je koffer staat al klaar in de kelder, maar jij mag hem vullen!

  • 07 Juli 2010 - 12:45

    Marian:

    Hey,
    Wel heel leuk dat ze gisteren gewonnen hebben. Maar wat balen dat je tijdens de finale in het vliegtuig zit.
    Ik hoop dat je ondanks dat toch een fijne reis hebt! En heeeeel veel plezier in Zuid-Afrika.
    xxx Marian

  • 10 Juli 2010 - 16:24

    Anne:

    ik zal je missen!

  • 20 Augustus 2010 - 20:13

    Harsa:

    Was echt een te gek afscheids feest erg genoten van alle lieve mensen.
    Ik mis je

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karien

Actief sinds 17 Juli 2008
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 31786

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2014 - 25 November 2014

Vietnam van noord naar zuid

18 December 2013 - 05 Januari 2014

Kerstvakantie in Zuid Afrika

04 Juli 2013 - 02 Augustus 2013

China en IJsland

30 Juni 2012 - 05 Augustus 2012

Back to Africa

31 Juli 2011 - 30 Augustus 2011

vakantie in Indonesie

11 Juli 2010 - 15 Januari 2011

studeren in Stellenbosch

22 December 2008 - 03 Januari 2009

kerstvakantie in Tunesie

20 Juli 2008 - 16 Augustus 2008

vakantie Bolivia en Peru

Landen bezocht: