Having a good time! - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Karien Jaarsveld - WaarBenJij.nu Having a good time! - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Karien Jaarsveld - WaarBenJij.nu

Having a good time!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karien

09 Augustus 2009 | Denemarken, Kopenhagen

Dit keer misschien niet zo'n verre reis, maar het is net zo nieuw voor Frank en mij. Denemarken is een erg vriendelijk, mooi land. En het is zeker meegenomeen dat het prachtig weer is! Wacken was erg geslaagd, met een nieuw Vickingdorp. Helaas is Frank zondag erg ziek, en rij ik dus alleen naar Kolding in Denemarken. Hier hebben we een weekje gestaan, en hebben we allerlei uitstapjes gemaakt. Naar Legoland, Odense (stad van Hans christiaan Andersen) en Ribe (heel oud stadje). We stonden op een heerlijke camping, met echt super schoon sanitair. En gisteren zijn we doorgereden naar Kopenhagen. Vandaag wilde we de kleine zeemeermin gaan bezoeken, maar nu ben ik ziek geworden. Dus toch maar lekker ontspannen op de camping, en hopelijk kunnen we er dan morgen weer lekker tegenaan om nog flink te genieten van Denemarken. Echt een aanrader!

• 09 Augustus 2009 - 13:47

Maaike:

Jeeh, des te meer zin heb ik in mijn weekje Denemarken! Balen dat jullie allebei ziek zijn geweest, maar gelukkig hebben jullie toch een hoop leuke dingen gedaan!

Tot snel! xx Maaike

• 09 Augustus 2009 - 19:48

Theo En Nelly:

Hoi Pien en Frank,
    Leuk om van jullie te horen, we vroegen ons al af hoe het jullie is vergaan. Net gegeten met je andere twee zussen en Pieter en Sander en ook wij genieten van mooi weer. Belgie is trouwens ook een aanrader voor "niet ver weg vakantie"!
    Groetjes en tot donderdag?