Ready to go! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Karien Jaarsveld - WaarBenJij.nu Ready to go! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Karien Jaarsveld - WaarBenJij.nu

Ready to go!

Door: Karien

Blijf op de hoogte en volg Karien

30 Juni 2012 | Nederland, Nijmegen

Lieve mensen,

Mijn stage is afgerond, casus-verslag ingeleverd en de formulieren voor m'n toekomstig werk ondertekend. En op het laatste moment heb ik ook nog mijn tas ingepakt, hopelijk niets belangrijks vergeten. Dat betekend dat ik nu klaar ben om weer lekker op vakantie te gaan en nieuwe en oude plekjes te (her)ontdekken. Over een paar uur zit ik in het vliegtuig, via Parijs, naar Johannesburg. Doel: zo veel mogelijk stempels in mijn nieuwe paspoort verzamelen ;) Vier landen in en uit, dat moet dus aardig lukken. De echte hoogtepunten waar ik naar uit kijk: mijn lieve zus en zwager en hun thuisje en later duiken in Mozambique met Tobi!
Ik zal mijn best doen om het thuisfront op de hoogte te houden van mijn avonturen, maar dat is natuurlijk afhankelijk van de internet-mogelijkheden.

Fijne vakantie allemaal!

Dikke kus van mij xxx

• 01 Juli 2012 - 11:21

Frank:

Heey!

Heel veel plezier!!! Groeten aan Inge en Pieter . Aan Tobi ook natuurlijk ;)

Greetz,

Frank

• 04 Juli 2012 - 14:08

Vera:

Hee zus,
    en.. al bijna bij de andere zus aangekomen? Fijne vlucht gehad? Veel plezier de komende weken enne... laat wat van je horen, if u can! Liefs, Vera.