33-9 - Reisverslag uit Sousse, Tunesië van Karien Jaarsveld - WaarBenJij.nu 33-9 - Reisverslag uit Sousse, Tunesië van Karien Jaarsveld - WaarBenJij.nu

33-9

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karien

24 December 2008 | Tunesië, Sousse

Het is hier in Tunesie prachtig weer, we genieten van het zonnetje en lopen gewoon in een tshirtje rond. Gister onze tours geregeld, morgen gaan we twee dagen naar de Sahara. volgens de plaatjes, gaan we daar een heleboel moois zien! Vandaag hebben we de medina van Sousse verkent, en Frank heeft al meteen een leren jas gekocht!
Vanavond gaan we genieten van een kerstetentje in ons hotel. Maar we zullen aan Odeon met de Kerstnacht denken hoor!
Hele fijne kerstdagen allemaal, en voor ons zeker geen witte!
Groetjes, Karien en Frank

PS de titel: Dit is mijn 33e land dat ik bezoek, en Frank blijft nog hangen op de 9...

• 24 December 2008 - 15:19

Inge En Pieter:

Geen idee wat onze stand is: zal ik me nog eens over buigen...!
    Het wordt hier langzaam aan koud... wel goed voor de kerstsfeer.
    Fijne feestdagen.

• 24 December 2008 - 15:22

Judith:

Ja, maar jouw landenaantal is ook asociaal hoor Karien ;)

Ik zal vanavond tijdens het zingen ook aan jullie denken (en denk eraan dat jullie er volgend jaar met kerst wel weer zijn)! Heel veel plezier daar!

Liefs, Judith

• 24 December 2008 - 15:47

Theo En Nelly:

Hoi Pien en Frank,
    We hebben net de kerstman zien staan swingen bij de syrisch-orthodoxe kerk en het waren vooral de mannen die er een feestje van maakten, de vrouwen stonden wat schaapachtig toe te kijken. En bij de tent van de spice feesten was net toen wij langskwamen, een vrouw Bharata Natyam aan het dansen, dus daar hebben we nog even van staan genieten en Theo heeft het vastgelegd op de video, kun je later kijken of ze goed was!
    Ook voor jullie fijne kerstdagen en gaan jullie nog naar Touza?

• 29 December 2008 - 10:23

Veer En San:

Heehoi,
    De kerst is alweer voorbij, op naar het nieuwe jaar. Enne natuurlijk GEFELICITEERD vandaag! Ja, we zijn nog op tijd.
    Onze kerst was errug gezellig en zelfs een beetje koud, maar ja daar hielpen de wijntjes dan wel weer tegen! Hihi. Hoe was de woestijn? Tot snel.
    Liefs en een verjaardags klapzoen!!